سلام خوش آمديد لطفا تا بالا آمدن وبلاگ منتظر باشيد روز خوبي داشته باشيد نظر يادتون نره در ضمن براي مشاهده صفحات بيشتري از ويلاگ به انتهاي همين صفحه برويد .

.


هفتمين دوره مسابقات پومسه قهرماني جهان با حضور برترين پومسه روهاي جهان از روز پنج شنبه 16 آذرماه به مدت 4 روز در کشور "كلمبيا " در شهر "تونجا" ( واقع در آمریکای جنوبی) برگزار می‌شود.
زمان ورود تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات از سوی فدراسیون جهانی تکواندو (
WTF)، از امروز يكشنبه 12 آذر ماه اعلام شده است.
جلسه توجيهي داوران بين المللي و ثبت نام تيم هاي حاضر، در این دوره از مسابقات روز دوشنبه 13آذرماه برگزار خواهد شد و نشست اعضای فدراسیون جهانی (
WTF ) با مسئولان برگزاري و سرپرستان تیم های شرکت کننده و همچنین مراسم قرعه كشي این دوره از رقابتها نیز روز سه شنبه 14آذرماه در محل برگزاری مسابقات برگزار خواهد شد.
هفتمين دوره رقابتهای پومسه قهرماني جهان به صورت رسمی از روز پنجشنبه 16 آذرماه در سالن" سان آنتينيو" شهر"تونجا" كلمبيا آغاز خواهد شد و پس از 4 روز اجرای حرکات نمایشی، يكشنبه 19 آذر ماه به پايان مي رسد .
تیم ملی پومسه کشورمان پس از حضور در این دوره از رقابتها، روز چهارشنبه بيست و دوم آذرماه به کشور بازخواهد گشت.
گفتني است :پومسه روهاي كشورمان برای حضور در این رقابت‌ها، بامداد(ديروز) شنبه یازدهم آذرماه ساعت 4:40 تهران را به مقصد "بوگوتا" ترک كردند.
تیم ملی تکواندوی ایران با حضور 7 پومسه رو در بخش مردان و 5 ورزشکار در بخش بانوان در رده تیمی و انفرادی در این دوره از رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





׀ تاریخ: یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 ,